Vriendschap

Vrienden om alles mee te delen.

Het is te mooi om waar te zijn.

Als ik wil praten, gaan zij zingen.

Geen begrip dat doet pijn.


Niemand hebben om mee te praten,

zelfs niet een luisterend oor.

Niemand die me dat kon bieden.

Waar ben je dan vrienden voor?


Dan kwamen er vriendjes,

werd ik overbodig.

Stond weer helemaal alleen,

want niemand had me nodig.


Wanneer de liefde is vervlogen

keren ze altijd weer terug.

En bij elke nieuwe liefde

keren ze me opnieuw hun rug.


Elke keer is het hetzelfde.

Steeds weer pijn en weer verdriet.

Vele vriendschappen verbroken,

want pijn, verdriet dat wil ik niet.


Maak geen contact met nieuwe mensen,

geen nieuwe vriendschap die begint.

Bang voor de teleurstelling.

Het is de angst die overwint.

Reactie schrijven

Commentaren: 0