Terug naar start

De dagen zijn kort,

bomen en lichtjes sieren de huizen.

Mijn hoofd begint te bonken,

mijn oren beginnen te suizen.

 

Genieten van vrije momenten

het lukt me even niet.

Ik denk te ver vooruit,

er ligt teveel in het verschiet.

 

Ik pulk en ik krab wat af,

bijt nagels urenlang.

Oude wondjes helen niet,

ik krijg het nu niet in bedwang.

 

Weinig behoefte aan sociaal contact,

aan social media evenmin.

Facebook maakt me eenzaam en depri

daar heb ik geen zin meer in.

 

Ook angsten en twijfel slaan weer toe,

dus neem ik een besluit.

Op zoek naar de rust in mezelf

plug ik weer even alles uit.

 

Weg met Facebook en webinars,

weer vat krijgen op mijn leven.

Terug naar rust en regelmaat

om straks weer meer te kunnen geven.

Reactie schrijven

Commentaren: 0