Orde in de chaos

'Stop met denken,

gooi die verwachtingen overboord.'

Iets wat gewoon onmogelijk is

maar wat je zo vaak hoort. 

 

Het is niet wat ik kies of wil,

het is iets wat ontstaat.

Al zou ik willen dat het stopt 

toch verschijnt het vroeg of laat. 

 

Dat je hier nu weet van hebt

dat is al genoeg.

Het enige wat ik wil van jou

is de duidelijkheid die ik vroeg. 

 

Met vragen en antwoorden 

zet ik alles op een rij,

ontstaat er orde in de chaos

verdwijnt de onrust diep in mij. 

 

Ik zoek de juiste woorden,

vind niet de woorden die ik zocht.

Dit is nu typisch zo'n moment 

dat ik mijn hoofd heel graag verkocht. 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Franca (zaterdag, 24 maart 2018 19:26)

    Weer prachtig verwoord maar je leven voelt allerminst prachtig. Ik begrijp dat t steeds zwaarder voelt. Een lichtpuntje en vijf donkere nachten....