Overvallen door paniek

Het eind van een leuke dag

en ineens gaat het helemaal mis.

Iedereen kwaad op elkaar,

maar wat precies de reden is?


Ineens kon ik niets meer hebben,

mijn humeur sloeg plotseling om.

Kind in paniek, allemaal kwaad

en niemand die nog weet waarom.


Ik raakte in paniek, 

het ging allemaal te snel.

De controle kwijt, 

ik geef de la een lel.


Ik trapte heel de la kapot, 

maar van binnen riep ik stop!

Dit is niet wat ik wil, 

maar ik hield er niet mee op.


In het bijzijn van mijn kind,

ruzie om ……. niet weten wat.

Manlief de deur uitgejaagd

en ik wist niet hoe ik het had.


Wist niet meer hoe te reageren,

kon ook niet zeggen wat ik wil.

Alleen schreeuwen dat hij weg moest gaan

en daarna werd het stil.


Om acht uur al alleen in bed,

alleen met mijn gedachten.

Balen dat alles nog een puinhoop is,

maar dat zal moeten wachten.
 

Ik weet niet waar ik moet beginnen,

ineens ben ik te moe.

Als ik al zou willen praten,

weet niet met wie en ook niet hoe.  

Reactie schrijven

Commentaren: 0