Wie ben ik?

Ik ben een vrouw, ik ben een moeder.

Ik ben een dochter en een zus.

Ik ben een buurvrouw, collega en vriendin.

Wil altijd iedereen helpen, behulpzaam dus.


Ik heb veel behoefte aan alleen zijn,

alleen met mijn gedachten.

Dan verdraag ik niemand om me heen,

wil niet dat ze iets van mij verwachten.


Ik hou van rust en regelmaat,

van duidelijkheid en structuur.

Maar ook van grenzen zoeken

en soms sensatie en avontuur.


Ik heb soms moeite met begrijpen,

waarom iets is zoals het is.

Ik kan het dan ook pas accepteren,

als iemand het uitlegt en het voor mij logisch is.


Als ik iets wil en de drang wordt te groot,

is er niets of niemand waar ik nog naar kijk.

Draaf dan regelmatig wel eens door

en breng al mijn ideeën in praktijk.  

Reactie schrijven

Commentaren: 0