Altijd in mijn hart

Graag had ik jullie leren kennen,

ook jullie lekker rond zien rennen.

Net als jullie broers in leven,

zal ik ook jullie een plekje geven. 
 
Een plaatsje in mijn hart, 

een plaatsje voor altijd. 

Al zijn jullie niet hier, 

ik raak jullie niet kwijt.
 
Ik zal altijd van jullie houden,

in mijn hart draag ik jullie mee. 

Gelukkig zijn jullie niet alleen 

en samen, met zijn twee.
 
Wat had ik jullie graag ontmoet,

ik had jullie graag hier gehad. 

Maar ik weet dat het goed is zo 

ieder heeft zijn eigen pad.   

 

Nooit zal ik vergeten, 

altijd houden van,

altijd in mijn hart,

het hoorde bij het plan.
 
Het plan voor velen onbekend

brengt vreugde en verdriet, 

maar niet meer als je dragen kan,

echt waar vergeet dat niet. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0