Overprikkeld 2

Het aanraken, de knuffels, 

ik kan het niet verdragen,

omdat ik overprikkeld ben 

het grootste deel van mijn dagen.
 
Ik doe mijn best het te reguleren,

zoek een balans in alles wat ik doe.

Maar, nog steeds ben ik zoekende

dat geef ik eerlijk toe.
 
Meer als mijn best kan ik niet doen,

ik zou willen dat het sneller kon gaan,

maar als hij me niet kan steunen

beschiet het er niet aan.
 
Zolang hij niet ziet wat zijn aandeel is,

niet ziet wat hij kan doen om mij te steunen,

geen inzicht heeft in het geheel

en achterover blijft leunen.....
 
Dan zal er geen vooruitgang komen

en blijf ik doen wat ik moet doen.

Om mezelf overeind te houden ,

omdat het voelt of ik alles alleen moet doen.
 
Dus ik leer opkomen voor mezelf, 

probeer prikkels te vermijden, 
omdat ik graag samen verder wil

en hoop op betere tijden. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0