Welkom in mijn wereld

Hoewel ik nog steeds terughoudend ben

om het met iedereen te delen,

denk ik nu wat maakt het uit,

wat kan het me eigenlijk schelen.

 

Het is zoals het is, 

je komt er toch achter vroeg of laat.

Want als ik eenmaal begin te vertellen

is dit een onderwerp waar ik graag over praat.

 

Het is niet iets wat overgaat

sommige dingen zullen nooit veranderen,

maar waar ik wel profijt van heb

is de hulp en acceptatie van anderen.

 

Het zette mijn wereld op zijn kop,

maar gaf ook zoveel duidelijkheid.

Maakte me zelfverzekerder

al wiebel ik nog van tijd tot tijd.

 

Het is wellicht onbegrijpelijk

en ook moeilijk uit te leggen,

als je niet dezelfde last ervaart

dus wat ik je graag zou willen zeggen....

 

Ik heb Asperger.

Welkom in mijn wereld!

 

Ga met me om, om wie ik ben

wat ik kan en wat ik doe.

En als je iets wil weten

kom dan naar me toe.

 

Praat niet over me, maar met me

dan doe ik dat ook met jou.

Dat ik dit met jou gedeeld heb

is omdat ik je vertrouw.

Reactie schrijven

Commentaren: 0