Morgen misschien?

er worden vragen gesteld 

dingen verwacht

het houdt me bezig

dag en nacht

mijn hoofd loopt over

ik trek me terug

ik wil duidelijkheid

heb het nodig en vlug

 

uitgezette acties

het worden er steeds meer

zolang ik niets hoor

probeer ik keer op keer

ergens rust te vinden

maar misschien moet ik stoppen

heb ik meer geduld nodig

dat zou kunnen kloppen

 

onzekerheid en angsten

maken dat ik bot kan reageren

ik wil positief en vriendelijk zijn

dat is wat ik blijf proberen 

vermoeiende gesprekken

stilte is wat ik graag wil

maar als ík niets onderneem

valt het zeker stil

 

lef heb ik hiervoor nodig

ik sleep me erdoorheen

maar wat zou ik blij zijn

als die onrust eens verdween

geen onrust, geen twijfels 

geen problemen, geen zorgen

een nieuw begin

misschien morgen.........

Reactie schrijven

Commentaren: 0