Een andere waarheid

Een jokkebrok of leugenaar

het ligt niet heel ver uit elkaar.

Een andere waarheid als de mijne

waardoor twijfels snel verschijnen.

 

Dit aangekaart, een korte check

mij houd je echt niet voor de gek.

Het verhaal rammelt, ik heb mijn zeg gedaan

het is nu aan de ander hoe hiermee om te gaan.

 

Nu reist de grote vraag

hoe gaat het na vandaag.

Zal er werkelijk wat veranderen?

Wordt er rekening gehouden met anderen?

 

Zal de onrust overwaaien

of zal het nog meer onrust zaaien?

Wat mij betreft is het hiermee klaar

gaan we rustig verder met elkaar.

 

Maar, een volgende keer

gaat het niet zo makkelijk meer.

Dan hou ik het niet langer stil,

deel ik het met wie ik wil. 

Zie maar hoe je de situatie dan red

maar voor deze keer....vergeef ik het. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0