Dan heb je lef!

Machteloos en boos ben ik!

Ik wil ons kind de vrijheid geven.

Hem dingen laten ondernemen

en nu staat hij hier te beven.

 

'Iemand gooide mijn tas op het ijs,

ik wilde hem alleen maar pakken'.

Hij had er even niet aan gedacht

dat hij door het ijs kon zakken.

 

Van binnen doet het pijn, 

en waarom vraag ik me af.

Wat zijn dat nu voor geintjes

het is zo ontzettend laf.

 

Waarom pak je hem?

Wat heeft hij misdaan?

Laat hem gewoon met rust 

als hij van school naar huis wil gaan.

 

Stoer ben je als je anderen helpt

en hopelijk krijg je snel dat besef.

Helpen, in plaats van pesten.

Ja, dan pas heb je lef!

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Franca (donderdag, 01 maart 2018 23:23)

    Inderdaad. Ik voel je pijn. En hoe gevaarlijk. Wie weet hoe ziek hij nog word. Houd hem maar goed warm.