Schrijven

De rust wordt weer hersteld

ik was gewoon bekaf.

Ik sta ervan versteld

wat me onrust gaf.

 

Het schrijven werkte me tegen

mijn perfectie kost teveel energie.

Al is het soms ook wel een zegen

om te zien wat ik anders niet zie.

 

Een evenwicht, de juiste balans

daar ontbrak het aan.

Dit inzicht gaf me eindelijk kans

er rustiger mee om te gaan.

 

Ik schrijf nu wanneer ik wil

en niet meer elke dag. 

Dat is een groot verschil,

maakt dat ik soms weer lach.

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Franca (zondag, 17 juni 2018 20:46)

    Niet schrijven omdat je perse wil maar omdat t je lucht en inzicht geeft. Dat is van je afschrijven.
    Goed bezig

  • #2

    B Engeltje (zondag, 17 juni 2018 22:10)

    Prachtig te lezen! Schrijven is geen moeten. Schrijven doe je om dat je het wilt. Dat het je happy maakt. Voel maar goed op welke momenten je wilt schrijven. Het maakt allemaal niet uit. Veel, weinig tijden niets, het is altijd okay.

    Veel liefs.

  • #3

    Maaike (donderdag, 21 juni 2018 06:08)

    Fijn voor je dat de rust hersteld is ga zo door �