Piekergedachten

Piekergedachten,

een heel vol hoofd,

het komt dagelijks voorbij.

De ander kan me niet begrijpen,

omdat ik het dacht,

maar het niet zei.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Thijs (vrijdag, 22 juni 2018 13:08)

    -

    +=+=+=+=+=+=+=+=+=+

    Mooi verwoord en
    waardevol inzicht Lily's leven met Autisme!

    Ik merk ook dat het me diep raakt ...
    ... wellicht omdat mijn zoon
    vaak zeker weet dat hij zei
    wat hij dacht, maar zulks niet deed.

    Ik voel dan zijn pijn
    van het niet begrepen worden
    terwijl hij toch zo zijn best doet en
    vindt dat ik beter moet luisteren
    terwijl ik niet hoor wat hij bedoelt.

    Momentjes van samen eenzaam zijn ... �

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Thijs
    +=+=+=+=+=+=+=+=+=+