Eén traan

Een traan in mijn oog

voor al die keren dat ik loog

tegen mezelf.

 

Een traan op mijn wang

opnieuw ben ik bang 

voor mezelf.

 

Een traan op mijn lip

ik mis het geduld en begrip

met mezelf.

 

Een traan op mijn voet

ik zou willen dat ik niets meer moet

van mezelf.

 

Al kijkend naar de maan

laat ik één traan gaan

om mezelf.

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Franca (zaterdag, 09 juni 2018 08:14)

    Wat een verborgen verdriet. Een traan.... kon je je maar laten gaan. Uren huilen lucht op.

  • #2

    B Engeltje (zaterdag, 09 juni 2018 08:50)

    Prachtig!!! Ik krijg er tranen van...

    Geef je tranen maar tijd
    Geef je tranen maar lucht
    Het is een hele strijd
    Geef je maar over
    In één enkele zucht...

    Veel liefs! Je kunt het powervrouw!

    Ik ga 'm delen op Facebook. B Engeltje.