Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet

onmacht en verdriet,

angsten en pijn

en een hartje o zo klein.

Onbegrip en ongeloof,

al horende zo goed als doof.

Reacties van woede, haat, venijn

met woorden die trefzeker zijn.

 

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet

begrijp je mijn verdriet?

Mijn angsten en pijn

in dat hartje van mij?

Ik had volop begrip en bleef geloven

maar nu drijft de onmacht boven.

Reageer ik niet zoals ik wil zijn

dat doet mijzelf nog het meeste pijn.

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Franca (zaterdag, 02 juni 2018)

    Ik begrijp, voel, hoe jij je voelt. Het groeit boven je hoofd. Het verstikt je. Jij zit onder en je krijgt alles over je heen. Kon ik maar iets voor je doen. Als je de weg wil mag je gerust bij mij komen he. Xxxx

  • #2

    Lily (zaterdag, 02 juni 2018 10:30)

    Lieve Franca,
    ik weet en ben blij dat je ervoor me bent �